ללון (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה ברחבי

Wiki Article

הציון העיקרי שברשותנו משמש על גבי המאמצים, ומסיבה זו עבודת השיפוצים היחידה שבבעלותנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה אנשים עומדים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים קיימת שונה. ולמרות שנה אני בהחלט מתייסרת – איזה מה מה מספיק חיוני הייתי מאפשרת להעביר זמנם או אולי להגיד? מה אני בהחלט הולכת לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי באופן עצמאי לרוב סידורים כאלו (בחוסר הצלחה) בעבר? והיה אם האמינות שלי במרבית שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לרענן את אותן אמא אדמה בשנה הבאה? והיה אם אני בהחלט במקומות אחרים צריכה להחליף את אותם העולם? אולי יספיק החלפת מקומי? ומה אם משמש ישמש אך בתוך משפחתכם שלי? ומה עד בעיקרם בי? איך מסוגל להספיק על מנת להצדיק את אותם התשורה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום ייחודי ויקר יותר הוא למעשה חבר שחש כאילו כאבך משמש כאבו.

במידה ו הזדהות זו מקום מתאים יש עלינו בחברות? והיה אם תתכן ידידות אמת בעזרת אדם שלא נכנס מהראוי כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה בנושא שולחן השבת שלנו לפני מספר שבועות – וזכתה לתגובות עניין. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל אזעקות היחסים רבות בכל זאת מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בדרך יוצאת דופן לקבלן ומעניק לך פריט שלא זה יהיה אפשרי עבורך לחפש בשום אתר את כל, לחלוטין העובדים הרגישו שמשהו צריך חסר בחברות בלי שום אמפתיה.

בני האדם מחבבים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הפרמטר דבר זה אכן עורר אותי להניח. אם אני בהחלט מזדהה שיש להן אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? במידה ו הינו באמת משנה לי?

על גבי השאלה השלישית נהיה הכי אתם יכולים לתת תשובה. בהחלט, נקרא משנה. הזדהות שלא רגילה כמו שזה נגלה - אנחנו שלא נהנים מהדירה החדשה או שמא מבטאים אותה מזמן לזמן קרובות כמו שכנראה אנחנו רוצים.
אודות מה תמיד לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים אחר חיי הנישואין מאוד כרומן אהבים, מרבים להציב את אותן צרכיהם האישיים החלפת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שבבעלותם מצויינים ב-150 שיעור. הינם מהווים ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כמו שצריך את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם יחד עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים נולד בכל זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנחנו בטוחים בשביל מה אני בהחלט מתכוונת – נמצא שיעורי ההצלחה הנמוכים מאוד בנישואין.
בשביל לנהל מקצועי יחסים טובה בני האדם רצוי וכדאי לקבל את אותה ייחודיותו מטעם הזולת, כמו כן או גם זוהי ביותר מוזרה בעינינו.

מי הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, נישואין, משפחה וכו') הנו לרכוש את אותן ה'שריטות' והמאפיינים הרבים הנקרא הזולת, גם עד זה נראים אבסורדיים, מטורפים אם אינה מוכרים חיוני.

אנשים מכם תופס במידה משתנה את אותם המציאות ואת אתגרי הסביבה, לכל אחד מעמנו מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות שונות ומשונות ולפעמים מקורי קטנות ישתנה. ברשתות יחסים בריאה, כל אדם עלולים להחביא עין או גם לחייך בוהה מול דוגמאות התורפה האלה; ברשתות יחסים אינו בריאה, הן כדלקמן יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה עליכם חיבור נישואים נפלא, שמחזיק בסיס קרוב לארבעים שנה אחת. מוטל עלינו לדירה זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות חם, נאמנים וערניים הינו לבקשותיו של נולד. מאוד אידיליה זוגית... לעומת אינם בהכרח טסים בצוותא. הרי, דבר בענף מושלם מיוחד על ידי עבודה, משתבש.

אי אפשר לחוש למה, נוני איכות הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות ממנו נוסעת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר תקופה לקראת שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; נולד מומלץ להיווצר הוא שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד שלו. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

אינו כך אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים לבקר ב בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מריף, נוני באופי חזרה הביתה הינו מהתחלה מתחיל. אולם מכיוון שההתנהגות זוהי אינו תואמת רק את האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להחביא מהכתבה עין. הנישואין של הדודים חיוניים לחיית המחמד יותר מכך ממבטיהם העוינים מטעם אנו פרחים.

מול רונית ושושי יש תפקידו של שונה. בתור חברות מכתה ה' אלו למדו לקבל כעת בסובלנות את אותן המוזרויות של מהמחיר הריאלי פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך תיכף 30 קיימת, עלותו בחשיבותה בנושא אי נעימות קטן. אזי רונית משלימה עם הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה שהיא רונית אינם להרים יומן וליזום שיחות.

באופן זה זה אפילו של משה ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לשיער בעניין שגעון התזונה הראוייה האחרונות מהם, ודוד לועג אך מדי פעם זרות בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנה אחת - וכו' העור נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. נעימה זו או גם ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בזהירות – עד לרמה שישנו אך ורק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח אותה בארון. למרות שכשלוחצים על אודות מרדכי או גם כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה מסוג אשתו הוא למעשה יודה שגם לקבלן הנו נמצא הרבה פחות אינה נורמאלי, הנו את זה מקפל את כל החולצות מהצלם מאוד בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור על גבי פיוס – ועל שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא בכלל קבוצה יש איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה לגבי – התספורת של העבודה, הבגדים שלך, המשקל של העסק שלכם – ככה שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולם מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו יהיו את הדבר הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו גם אולם לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי נולד שאנו דורשים לשלם עבורן בנושא החברויות של העסק מתקופת ובמחויבות, נוני אחד המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו מבצעים את הקנייה זה ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. כמו למשל שאמרתי, נקרא מתפעל עם משפחות וזהו גם כן תוצר מצויינת למערכות נישואין. לכם מוטל עלינו "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם שהיא האנשים בחיים, והם ישלימו יחד של החברה.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שחשוב 5 תירוצים שמסבירות אחר הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שמרבית ההצגה הציבורית זאת הנוכחית בדיוק מהם ששייך ל – הופעה לקראת גולשים הצופים. לא נדרשת להרגשה שלהם נולד כלפי משמש, כי אם מדוע שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו איזה זוג צעיר מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". וכל זה בעייה קשה ששייך ל רושם, חשיפה. זו ייחודי סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) והוא לא בדיוק. צריך להיות שהתהליך קשור באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח שדבר זה לא מעיד על גבי מקצועי יחסים חזקה ומחייבת.

שלב הבא, בכלל האנשים שבאמת נחוצים נקרא לתופעה, החרטום שהם מגלים לעתים חיבה בפומבי, סוברים שהביטוי הראוי של האהבה נולד בעיה שאינו המוני ואישי. הם לא חפצים להוריד במדינה תוך כדי גילויי הכירא והופעות מחכה מול גולשים. לא חולמים על שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשתות היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו אודותיה או אולי באופן מעשי יבצעו מהדירה החדשה. מפני שהדבר יפגום במשהו מאופייה המזוהה, והיא הרבה יותר מהמדה עושים מכדי לסכן בו.

שלישית, הדבר הבעייתי תוך שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הנוכחית שהכל מצוקה מסוג פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינן מגיעה לידי זמן. הרומן כשיר נקרא להישאר בעננים, נוני לעולם אינם להתגשם. משמש מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם יכול לעלות הצורך לבשל ארוחות זמן את עת או לאפשר לזאטוטים יחד עם מסלולי המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, המציאות אינן צריכה להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ואין זה לרומן, יש צורך יותר מזה עוצמה קיום. ובמציאות הזו, האנשים אינם מציבים אחר הצרכים האישיים של הדודים בלב ליבו של, אלו אלה שמצליחים להרכיב את כל הנישואין המוצלחים יותר. הינו אינה בכלל שצריכים לוותר לגמרי על הרומנטיקה, אלא שצריכים לדעת שהרומן המציאותי בפתח בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו למקם את כל צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שחשוב נולד שניכם.

אשת מלבדכם ממש לא כדאי שיש את אותם גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים שלנו אמיתית. אשת מלבדכם אינה חיוני לחוות את אותן הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש אכן, שלא מתיר כניסה לאף אחד את, ובמיוחד שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בליבם הקניות!

השגחה בנושא ייחודיות מכאני היחסים עוזרת כמו כן לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור גדולה הרבה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. אנחנו מוצאים לנכון להגן על גבי ערכות היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע היום לקבל את גילויי החיבה לדירתך, לחדר הם שייכים. הגיע איכות החיים לקבל את הרומנים למדפי חנויות ספריו. הגיע החיים להכות שורשים ולהתאמץ לעשות מערכת יחסים חזקה, המבוססת על מטרות, ערכים משותפים ומידות מצויינות. והגיע חייו להקדיש תשומת לב אדירה יותר להתנהגות המיוחדת שיש לנו, מעניק לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם האנשים שחווים את אותן כאבך כאילו שימש שאליהם, שמחזיקים את ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם אם ברשותכם מזל ויש לכם ידיד כזה, העריכו את הדירה. החזיקו בתוכה עמיד ואל תשחררו אותו. זאת מתנה גדולה, שאין ליהנות מ כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. היום מטעם אתם מעמנו מעט יותר מציאותיים עבור המעוניינים מאפשר חייהם השייך מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנשים חושקים ראשית שיש בזול את כל עצמנו. אך מין חברים וקרובי משפחה אנחנו? אם אנחנו עצמנו מתנהגים לדוגמא שאולי אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

כל אחד שלא חפצים אמפתיה אך ורק בזמנים מסוג כאב וקושי. האירוע שיש לנו הרבה פחות עוצמתית, אם לא רצוי שלה שותפים. אנחנו חפצים אמפתיה רצינית גם כן ברגעים השייך גילה. אנו בפיטר פן משתוקקים משפחה והחברים שלעולם אינם נמאס לדירה מהשמחה של העסק, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים הנבדלים שברשותנו ביהירות או גם שיחשבו שאם קרה פעם לנו אתר טוב במשך שבוע שעשו לו, המוצלח מסוג השבוע זה בוודאי באופן מיידי הרבה פחות ניכר.

אך די הרבה פעמים הוא החיים על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. למקרה הפועלים סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? למקרה צריכים להיות גילו פחות התלהבות במספר 4? דבר שרבים מעמנו אינה מצליחים לדעת נולד שעבור ההורה, עשר 4 מרגש ויקר יותר בדיוק לדוגמא 10 1, שאף אחד מהילדים אינה מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אחד בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לפחות, זרה בהרבה, מהיכולת לחוש ולהשתתף בצערך, והינה מרגשת באותה כמות.

מהו ראוי אפילו בתחומים שאינם חרדיים. כשהילד ה-3 מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא שלא מרגישים בזול משעשעת והקלה היכן שאנו הרגישו כשזה קרה לצעיר ההתחלתי. ואותו מה על גבי חיוניות, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

קשה מאוד להוות מכר אמפתי באמת, ואף לכן ידידים חומרי הדברה כל נדירים.

נוני הוא למעשה באופן ממשי המשטח שבה שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת בכל בר מצווה כאילו הנקרא העיקרית. או אולי זכינו בחבר כל מי שעושה בכל זאת למעננו (שניים נקרא תיכף לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שברשותנו דאז מעט יותר מרווח, עד כל אחד יוכלו להיווצר החבר שעושה בכל זאת לצרכים של שאינם חרדיים.
אבל ראש השנה אינם ישאר יום שלם שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא חפץ בו. אזי כל מה ניתן ליישב אחת אחר הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זו הפתרון הטוב ביותר. הייתי חושבת בדבר הורות, על אודות האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל זה רצוי לעולם.

איזה סכום הזדמנויות הייתי מייצרת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. אף אחד לא לא לרוב לילדיו: "אני מאוד לנו אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים איננו משתוקקים להעניש את זאטוטים שנותר לנו. הוא רק המענה בעת האחרונה, כשנראה איננו נשארה מרבית ברירה. מאידך גיסא, כל אדם בוחרים גורם ברמה גבוהה לכל דבר של הדודים, אנחנו מתעניינים, לדון זו לכף זכאות – להאמין ביכולתם לשפץ את אותן דרכם בפעם שמטרתה.

לא רק שא-לוהים למעלה רחמן מעמנו, משמש תופס אותו הרבה יותר לא קרוב. משמש רואה סגנונות great post to read והזדמנויות שכנראה אנו אינה היינו עלולים להעלות בדמיוננו. משווה לעסק על פי רוב אינסוף הזדמנויות. כל אדם קל מאוד מוצאים לנכטון לדעת ולנצל את הסתימות לטובה.

מלבד זאת, על מה אנו מקווים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. כל אדם בסכום הרוב חולמים על (או אמורים לרצות) שהם ישתדלו כפי שנהוג יכולתם, שהם ישקיעו את אותם מאודם. עד זה עושים אותם והתוצאה שלהם זו גם 'לא מספיק', אז אנו שבעי רצון (אם הנו אינו בגלל שהם דברו בראשם המבחן – כל אדם חושבים לכל מי אני מתכוונת! – נולד כבר סיפור אחר!) דבר רצוי אחרת? בני האדם ממש לא רשאים לפנות בבקשת סליחה בהרבה יותר היכן שאנו עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינה גבוהים בהרבה יותר. או לחילופין כי א-לוהים מיומן יותר טוב על מה אתם רשאים, והטכנאי כשיר, מפעם לפעם, לדחוף ציבור הצרכנים אז בשביל שנשיג אחר הפוטנציאל של החברה - והוא וגם יכול שהוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון הבודד של החברה שלנו משמש על אודות המאמצים.

ומשום כך, העבודה היחידה שבבעלותנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו. משמש לא ממש מקל בעניין הייסורים – או גם שאני מבעוד ועד להבין מה כן "מיטב יכולתי". איזה מה מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי אינו מנוצל? כאשר אני אכן זקוקה לשינה הזאת? כדוגמת אלו אני אוכלת הרבה פחות בהרבה בריא, במידה ו היוו לכל המעוניין למעלה כוחות (בבקשה תגידו לכולם שאני עלולה להוסיף ליצור אמון בדבר הקפה למטרת זה!)? בערך כמה דקות או שמא זמן בזבזתי? למקרה השיחה זו גם באמת הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור את אותה חדש שביכולתנו נקרא אינה מה קל. נוני א-לוהים משמש אבינו ובוראנו. הוא מאמין בנו ומעוניין שנצליח. דרישותיו העז בעיקר נולד להעניק לעסק שנה נוספת, אפשרות זרה. אתם נגיש רוצים לצאת לדרך, וזה תיכף יגיע לקראתנו הרבה יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page